Travel bucket list- świat

Hej, tutaj G.
 Miesiąc temu opublikowałam post "Travel Bucket list- Europa" i bardzo się on Wam spodobał. Dzisiaj pokażę Wam kolejną listę miejsc, które chcę odwiedzić. Wszystkie znajdują się poza Europą. Chciałam jakoś ładnie uporządkować te posty, więc uznałam, że taki podział na Europę i resztę świata będzie najlepszy.
Dobra, tutaj pojawi się więcej miejsc popularnych i bardzo znanych. Od zawsze marzy mi się żeby polecieć do Nowego Jorku, więc nie może zabraknąć go w tym poście. Jednak mam kilka takich miejsc, które zobaczyłam gdzieś w filmach albo przypadkiem znalazłam w internecie i od razu zapragnęłam tam pojechać. Też tak macie jak zobaczycie jakieś piękne miejsce?
Niedawno dużo uczyłam się o Kanadzie. Zakochałam się w tym kraju. Do tego nagrywają tam Riverdale.
A tak w temacie seriali i filmów. Chyba każdy kto oglądał "Władcę Pierścieni" i "Hobbita" zastanawiał się gdzie są takie niesamowite krajobrazy. Przegrzebałam internet i tak zaczęła się moja miłość do Nowej Zelandii. Ja na początku byłam w szoku, że takie cuda naprawdę istnieją. Od tego czasu Nowa Zelandia, a w szczególności miejsca z filmów są na mojej liście miejsc do odwiedzenia.



Nowy Jork, USA




Tokio, Japonia




Vancouver, Kanada




Toronto,  Kanada





Hocking Hills State Park, Ohio, USA




Te Waikoropupu Springs, New Zealand




Hobbiton, New Zealand





Waimea Canyon State Park, Kauai, Hawaje




Wyspa Ko Kradan, Tajlandia