DIY: Castiel's trench coat

Supernatural
Supernatural
Supernatural

Wezwaliście mnie więc jestem- Z.
Supernatural to kolejny z moich ukochanych fandomów, którym się z wami podzielę. Błagam, nie spoilerujcie. Jestem dopiero w 6 sezonie (żałosne, wiem).
W skrócie- serial opowiada o braciach- Samie i Deanie <3. Ich ojciec i Dean są łowcami. Polują na niebezpieczne, nadprzyrodzone istoty. Saving people, hunting things- family business.  Sam marząc o normalnym życiu zostawia rodzinę i wyjeżdża na studia. Długo nie cieszył się normalnością. Pewnej nocy włamuje się do niego brat, prosząc o pomoc w odnalezieniu ojca.
Jak każdy szanujący się łowca mam w szafie skórzaną kurtkę i trochę flaneli.
Sprzątając, znalazłam stary prochowiec mamy :)
Nie byłabym sobą, gdybym poprzestała na wymianie guzików. Pozazdrościłam Cas'owi skrzydeł i teraz mam własne. Wycięłam je z czarnej skóry (dobrze najpierw zrobić szablon) i pomalowałam złotą farbą akrylową, żeby zrobić "piórka".
Możecie też napisać coś z tyłu na pasku. Ja nie mogę tego zrobić, jako że kurtka nie jest formalnie moja. Pewnego dnia...
Moje propozycje:
I am an angel of the Lord.
I don't understand that refrence.
It's funnier in enochian.
i moje ulubione:
Hey, ASSBUTT!








* Z wsiada do czarnej impali '67 i odjeżdża. W tle słychać ,,Carry On My Wayward Son"- Kansas.*