Lista najbardziej oczekiwanych filmów w 2018 roku

Cześć i czołem, tu Z
Dzisiaj chciałabym wam przedstawić listę filmów, na które nie mogę się doczekać w 2018 roku.  Ponieważ nie wyrabiam się z pisaniem postów 2 z nich już obejrzałam, ale no cóż nobody's perfect.




1. Black Panther 14 luty
Ojciec księcia T'Challa (Chadwick Boseman) zostaje podstępnie zamordowany. Skłania to następce tronu do przywdziania kostiumu Czarnej Pantery. Aby ochronić swój kraj- Wakandę superbohater łączy siły z agentem C.I.A. Everettem K. Rossem (Martin Freeman <3) i służbami specjalnymi.
Uwielbiam filmu Marvela i nie mogę się doczekać kolejnego. Postać Czarnej Pantery wzbudziła moje zainteresowanie w Civil War, a szczególnie bijąca od niej godność. Myślę, że film nie zawiedzie moich oczekiwań. No popatrzcie tylko na plakat.

Znalezione obrazy dla zapytania black panther

2. Disaster Artist 9 luty
Tego filmu nie mogę przegapić. Wszystko przez Tommy'ego Wiseau. Nie wiecie kto to jest? Tak naprawdę nikt nie wie ;)
Przed obejrzeniem tego filmu zachęcam do obejrzenia The Room- najgorszego dramatu i najlepszej komedii naszych czasów.
O, hi Mark!
Podobny obraz

3. Kształt wody 16 luty
Po rozdaniu oskarów trochę głupio polecać ten film, ale zaczęłam to pisać już wieki temu. Zakładam, że większość z was ma już go na liście. Muszę, się wam pochwalić, że wyczułam, że to będzie dobry film jeszcze przed pojawieniem się plakatów i zwiastunu.
Jest to interesująca kombinacja "Pięknej i Bestii", "Małej Syrenki" i no nie wiem "Potwora z bagien"? Zauważam tam też trochę podobieństwa do "Amelii".
Piękna historia o niezwykłej miłości.

Podobny obraz

4. Avengers Infinity War 25 kwietnia
 Ten film jednocześnie mnie ekscytuje i przeraża (chodzą plotki, że ktoś umrze).  Każdy fan Marvela nie może się już doczekać.

Znalezione obrazy dla zapytania infinity war

5. Deadpool 2 10 maj
Pokochałam tego gościa. Z niecierpliwością czekam, żeby znów go zobaczyć. Szczerze nie spodziewałam się, że tak mi przypadnie do gustu ten pokręcony humor i styl, ale swój przyciąga swego ;)
Jeśli ktoś widział filmy o superbohaterach i myśli, że wie czego się spodziewać to nie, nie za bardzo.

Znalezione obrazy dla zapytania deadpool 2

 6. Iniemamocni 2 14 czerwca
Kiedy dowiedziałam się, że zamierzają to kontynuować zalała mnie wielka fala nostalgii. Jako mała dziewczynka widziałam ten film wiele razy. Nie spodziewałam się sequela po tylu latach.
Bardzo polecam pierwszą część. Odpowiada na pytanie-co by było gdyby superbohaterowie postanowili wmieszać się w tłum i założyć rodzinę?

Podobny obraz

7.Ant-man and the Wasp 4 lipiec
Kolejna kontynuacja, kolejni superbohaterowie. Przyznam się Wam, że kiedy Ant-man pojawił się w kinach nie byłam zainteresowana. Pomyślałam sobie- Serio? Człowiek- mrówka? Co kolejne? Człowiek-ser?  (właśnie próbowałam go wygooglować i coś znalazłam, ale to może być fake).
W każdym razie sadziłam, że film o superbohaterze, który może się zmniejszać (a także zwiększać, czego wtedy nie wiedziałam) nie zapowiada się wybuchowo. Wolałam zobaczyć wtedy "W głowie się nie mieści". Prawdopodobnie prędko bym go nie obejrzała, gdyby nie moja współlokatorka (przyszła żona Sebastiana Stana, tylko on o tym nie wie). Film bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Jest bardzo zabawny i świeży. Podoba mi się poruszenia wątku rodzicielstwa, co jest raczej nietypowe w filmach tego typu. Chaotyczna narracja meksykańskiego kumpla Scotta była prześmieszna tak jak i miejsce kulminacyjnej walki. Nie twierdzę, że ten film można postawić na równi z Avengersami. Jednak dostarcza naprawdę sporo rozrywki. Ostatnio plułam sobie w brodę, że nie widziałam tych fajnych efektów na wielkim ekranie, więc teraz nie zamierzam tego przegapić.

Znalezione obrazy dla zapytania ant man and the wasp

8. Hotel Transylwania 3 14 czerwiec
Pierwsza część tej serii jest jedną z moich ulubionych animacji. Jest kolorowa, żywiołowa, zabawna, ma dobrą muzykę i łatwe do polubienia postacie.
 Historia skupia się  wokół Mavis, która jest nastoletnią córką hrabiego Drakuli. Jej ojciec prowadzi hotel dla potworów. Znajdziemy tu wszystkie znane nam z horrorów osobistości. Życie młodej wampirzycy wywraca się do góry nogami, gdy do hotelu niespodziewanie zawitał ktoś kto zmroził krew w żyłach nawet najstraszniejszych gości.
Druga część jest zdecydowanie słabsza od pierwszej. Mam nadzieję, żę trzecia nam to wynagrodzi.