Domowy sposób na lśniące włosy- Naturalne kosmetyki #1

Hej tutaj G. Moje włosy są bardzo problematyczne. Przesuszone na końcach i przetłuszczające u nasady. Taka dziwna mieszanka, którą bardzo ciężko odpowiednio pielęgnować. Jednak w ostatnim czasie moje włosy były już  w stanie tragicznym.
Cały mój problem z włosami zaczął się w trzeciej klasie gimnazjum. Egzaminy, wybór szkoły to wszystko jest bardzo stresujące.Włosy to mocno odczuły. Zaczęły mi wypadać garściami. Byłam przerażona, przez chwilę naprawdę myślałam, że wypadną mi wszystkie włosy jakie mam. Kulminacja nastąpiła w klasie drugiej liceum. Na zdjęciach widać było jakie moje włosy są okropne. Uznałam, że trzeba coś zrobić z tym. Około miesiąca temu odkryłam bardzo fajną maskę.

Przepis:
- 1 jajko
- pół łyżeczki miodu
- łyżeczka jogurtu naturalnego
- pół łyżeczki oliwy z oliwek
- kilka kropli olejku rycynowego
- olej kokosowy  (opcjonalnie)

Wszystkie składniki należy wymieszać i nałożyć na włosy na około 2 godziny.
Po tej maseczce moje włosy odzyskały blask i przestały się puszyć. Szczerze ją polecam na przesuszone włosy po zimie.