Walizka Newta Skamandera (tak jakby)

Na Merlina! Świetnie was znowu widzieć :) Tu Z
Uwielbiam targi staroci. Są pełne skarbów, a każdy z nich ma swoją własną historię. Na targu w Kazimierzu kupiłam starą walizkę za 10 zł (nie obyło się bez targowania). Doprowadzenie jej do stanu używalności zajęło sporo czasu, ale było tego warte.
Najpierw dokładnie ją wyczyściłam. Zszywaczem przypięłam do środka materiał. Wypastowałam ją 2 albo 3 razy. Naprawdę nie chcecie powtórzyć mojego błędu: materiał przypnijcie na samym końcu.
Rogi pomalowałam farbą akrylową za pomocą gąbki.
Jestem na ostatnim roku w Hogwarcie i chciałam, żeby moja walizka była podobna do tej, którą nosi Newt Skamander- autor książki ,,Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć". Polecam też film :)
Znaczek ,,MUGGLE WORTHY" wycięłam ze srebrnego kartonu, zabezpieczyłam taśmą klejącą i przykleiłam kropelką.




Wnętrze pochlapałam farbami do tkanin.
To do następnego posta :)