Fall inspirations. 10 rzeczy, które uwielbiam w jesieni.

Hejka tutaj G. Dzisiaj pokażę Wam coś trochę innego.
 Jak możecie zobaczyć w opisie uwielbiam przeglądać internet. O tej porze roku na Pintreście przekopuję jesienne inspiracje. Uznałam, że to będzie całkiem ciekawy post, w którym wymienię wszystkie piękne rzeczy, które sprawiają, że moje życie jest trochę ciekawsze.

1. Bullet journal.
Bullet journal to dziennik, w którym tworzymy kalendarze, listy, notatki. Służy on ogólnie do organizacji życia.
Odkryłam ten rodzaj dziennika niedawno i od razu się w nim zakochałam. Znalazłam dużo pomysłów na strony w Bullet journalu. A skoro jest jesień to można szukać fajnych ozdobników stron czy list o tym, co można robić.

2. Swetry
Gdy przeglądam zdjęcia ludzi w swetrach, siedzących przy kominku z kubkiem herbaty to od razu się relaksuję. Wy też tak macie?
 Ostatnio kupiłam sobie właśnie taki wielki sweter, co prawda jest on w najbardziej depresyjnym odcieniu szarości, ale może jakoś go przerobię. Jest za to ogromny i ciepły- idealny na jesień.

3. Dynie
 Raz w życiu spróbowałam dyni, a dokładnie soku. Smakował mi, ale był trochę za ciężki. Za to w tym roku postanowiłam, że wypróbuje jakiś przepis. Może muffinki.
 Poza tym dynie wyglądają przepięknie. To właśnie one wprowadzają cudowny, jesienny klimat.

4. Herbata i kawa
 Czy jest coś lepszego od herbaty w chłodne dni? Ja wam odpowiem. Nie.
 Gdy gnijecie nad książkami, najlepszym sposobem na chwilę relaksu jest właśnie kubek z ciepłą, owocową herbatą.

5. Fall To Do List
To Do List lub Bucket List to lista rzeczy, które można robić. Tak w wielkim skrócie.
 Uwielbiam przeglądać To Do Lists. Inni ludzie są tacy kreatywni. Poza tym można wyczaić naprawdę fajne pomysły, na to co można robić w wolnym czasie, samemu lub z przyjaciółmi. Przez wypełnianie takiej listy tworzymy super wspomnienia i nie marnujemy ani chwili.
 Ja zazwyczaj wyszukuję takie listy wpisując angielską nazwę, ponieważ bardzo podobają mi się pomysły zagranicznych blogerów.

6. Świeczki
Gdy dom pachnie cynamonem i jabłkami od razu jest bardziej przyjemnie. W sklepach z akcesoriami do domu jest mnóstwo różnych świeczek. Zapalona świeczka, która leży przy mnie gdy się uczę, sprawia, że od razu lepiej zapamiętuję.

7. Kakao
Słodka alternatywa herbaty. Gdy wraca się do domu po szkole, jest zimno i ponuro to kakao poprawi Ci humor. Najlepiej dolać jeszcze trochę mleka i dosypać odrobinę cynamonu.

8. Filmy i seriale
Uwielbiam oglądać klimatyczne filmy w jesienny wieczór. Jest to relaksujące i super inspirujące. Propozycje na filmy  i seriale znajdziecie w postach "Filmy idealne na jesienny wieczór" i "Klimatyczne seriale kryminalne"

9. Jesienne tapety
Uwielbiam wprowadzać nastrój danej pory roku na wszystkich płaszczyznach, a skoro telefonu używam bardzo często to fajnym pomysłem jest dobranie tapety. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę: autumn wallpaper i możecie wybierać w setkach pięknych tapet.

10. Światełka
Światełka wprowadzają niesamowity nastrój w pokoju. Od razu czuć, że za niedługo Święta. Do tego pięknie wyglądają.

 Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Zaczęła się szkoła i po prostu musiałam wpisać wszystkie rzeczy, które kocham w jesieni, bo one naprawdę poprawiają mi nastrój.
Możecie wypisać w komentarzu swoje ulubione elementy jesieni, chętnie poczytam.
Do zobaczenia w kolejnym poście :).