Dobre kosmetyki- podsumowanie lata 2017

Cześć tutaj G.
 Lato się skończyło, trzeba iść do szkoły. Jednak uznałam, że warto podsumować ten czas. Jako, że miałam dużo czasu testowałam sobie różne kosmetyki. Wyszukałam parę perełek i chcę się nimi podzielić.
 Ogólnie lubię poszukiwać nowych kosmetyków, czytać recenzje i przemierzać kilometry wśród półek w Rossmannie.
 Moja obsesja na punkcie urody i pielęgnacji zaczęła się już jakiś czas temu, kiedy pojawiły się moje problemy z cerą.  Naprawdę wykorzystałam strasznie dużo buteleczek z zmywaczami, tonikami i kremami przez te pięć lat.
Teraz wybieram kosmetyki bardziej rozsądnie i mam nadzieję, że zainspirujecie się moimi ulubionymi.


Włosy i rzęsy

Batiste suchy szampon do włosów- najpopularniejszy i jeden z lepszych. Fajnie odświeża fryzurę i nadaje objętości. Wybrałam szampon tropikalny ze względu na piękny zapach.
Koszt to około 15zł

Biowax- szampon do włosów-  jest to szampon, który nareszcie sprawił, że moje włosy wyglądają zdrowo. Nie obciąża ich i również dba o skórę głowy. Ten szampon w złotym opakowaniu jest dobry, jednak ja wolę wersję na bazie perły.
Cena: ok 20zł

Pantene- odżywka zwiększająca objętość-  daje efekt, który osiągnęłam po suszeniu włosów głową w dół. Bez niej zaraz oklapują i nie wyglądają tak dobrze. Do tego ta odżywka ma piękny zapach.
Cena: ok 14 zł

4longlashes, odżywka do rzęs- jest to najlepsza odżywka do rzęs jaką miałam.  Stosowałam ją rzez wakacje i efekt jest super. Rzęsy są wyraźnie dłuższe. Słyszałam, że o tej odżywce, opinie są podzielone. Jedna grupa ludzi mówi, że ona w ogóle nie działa, a druga, że efekty są świetne. Ja na szczęście należę do tej drugiej.
Cena: ok. 80zł


Twarz 

Bielenda- olejek różny do mycia twarzy- zakochałam się w tym olejku już trochę temu. Do tej pory do najlepszy olejek do twarzy jaki miałam. Ma przyjemny zapach, nie wysusza skóry i wspaniale oczyszcza. Można go kupić w Rossmannie i często jest na promocji.
Cena: ok. 20zł

L'Oreal- maska na twarz, czysta glinka- mój najnowszy nabytek. Jak na razie działa świetne, skóra jest wygładzona i wygląda zdrowo. Jak ją pierwszy raz nałożyłam to delikatnie piekła, ale już następnym razem wszystko było w porządku.
Cena: ok.35zł

Preatige- płatki odżywcze pod oczy- te płatki są genialne. Stosuje je już od pewnego czasu i zauważyłam, że zmniejszyły cienie. Stosuje je najczęściej gdy mam gorszy dzień lub po prostu się nie wyśpię, ponieważ pomagają na opuchnięte, zmęczone oczy.
Cena: ok. 8zł


Usta, ręce i paznokcie 

Isana young- krem do rąk- jeden z nowszych nabytków. Pięknie pachnie i pielęgnuje.
Cena: ok. 4zł

Niveae masło do ust- szczególnie w zimie mam problem z popękanymi i suchymi ustami. Pomadki się nie sprawdziły, ponieważ szybko je zmazywałam z ust, ale masło jest świetne.
Cena: ok. 10zł

Wibo, lakier- bardzo podobają mi się kolory tych lakierów. Dobrze się je nakłada i ostatnio tylko z nich korzystam.
Cena: ok. 8zł


Wszystkie te produkty są dostępne w Rossmannie i są bardzo dobre. Jeżeli już je próbowaliście to dajcie znać w komentarzu.
 Dzisiaj jest krótszy post, ale mam nadzieję, że wam się podobał.