DIY: Poduszka chmurka

I'm singing in the rain.
Och, witajcie. Jestem Z. Nie zauważyłam jak weszliście.
Kiedy piszę tego posta siedzę na podłodze otoczona książkami, a w tle przygrywają mi krople deszczu. Zaraz będę musiała wyjść i będę mogła zaciągnąć się tym zapachem. Może urosnę jak mnie trochę podleje? ;)
Nieważne, czy lubicie słońce czy deszcz, ten projekt powinien się wam spodobać.
Do zrobienia poduszki wystarczy miękki biały lub szary materiał i wypełniacz do poduszek.
Miękkim ołówkiem rysujemy kształt chmury na materiale i wycinamy go. Od niego wycinamy drugi taki sam. Zszywamy, pamiętając o zostawieniu dziury na wypychanie. Obracamy na drugą stronę. Wypychamy, zszywamy i gotowe.
W szafce mam jeszcze 2 mniejsze chmurki, które czekają, aż zdobędę więcej wypełniacza.
Poduszka wygląda super i nie ma nic lepszego w deszczowe dni niż zapaść się w nią z książką.