DIY: ozdobne gumki do włosów

Hejo tu Z
W mojej szkole obowiązuje sporo zasad. Jednak najtrudniej było mi przyzwyczaić się do obowiązkowego wiązania włosów. Moje kłaki są naprawdę długie. To jest ta długość, przy której możesz schować końcówki do kieszeni spodni i przynajmniej raz w tygodniu ktoś pyta kiedy je zetniesz. Niedawno nawet wymyśliłam, że zrobię kawał moim znajomym i wysyłałam im zdjęcia, na których wyglądałam tak jakbym obcięła większość włosów. Ich reakcje były bardzo śmieszne. Oczywiście G nigdy by się na to nie nabrała.
W szkole najczęściej wiążę włosy w wysoką kitkę z boku głowy. Znudziły mi się już moje gumki i zaczęłam już szukać w internecie czegoś ciekawego. Wtedy olśniło mnie, że mogę zrobić coś sama. Tak powstała ta oto pomponowa kolekcja. Ten czarny stworek jest zainspirowany animacją "Sprited Away". Jeśli nie widzieliście to bardzo polecam. To naprawdę ciekawe doświadczenie, trochę jak wycieczka do innego świata. 
Najbardziej jestem zadowolona z gumki z białym pomponem. Wygląda bardzo uroczo i efektownie.
Jak je zrobić? Po prostu trzeba przykleić pompony do gumek klejem na amen. Oczy dla duszka zrobiłam z malutkich kuleczek styropianu i pomalowałam markerem. Ostrzegam tylko, żeby pamiętać o założeniu gumowych rękawiczek. Dzięki temu w razie problemów do pomponów przykleją się one, a nie wasza skóra.