DIY: Green Day Jacket

 Hejka wszystkim tu Z.
Widział ktoś  "Infinity War"? Muszę się Wam pochwalić, że byłam na przedpremierze. Ten film zmiażdżył mi serce (zero spoilerów). Nie mogę uwierzyć, że będę musiała czekać aż rok na kontynuację. Poszłyśmy tam z przyjaciółką w jednoczęściowych piżamach z Marvela. Nie mam już chyba wstydu jeśli chodzi o ubrania.
À propos ubrań- mam dla Was nowe DIY. Ta kurtka powstała jako prezent dla prawdziwej fanki Green Day.  Kupiłam w pasmanterii czerwone wstążki na lampasy (na rękawach też są lampasy?). Ja wzięłam czerwone, ale do tej kurtki równie dobrze sprawdziłyby się zielone. Och ironio jest to najbardziej nielubiany kolor przez właścicielkę tej kurtki. Napis jest zrobiony farbą do tkanin. Ostrzegam, że jeans jest bardzo chłonnym materiałem, więc farby zejdzie sporo. Ja zużyłam do ostatniej kropli dopiero co otworzony słoiczek. Najpierw polecam przećwiczyć wzór na papierze, a potem przenieść go ołówkiem na kurtkę. Jest tyle możliwości. Sama mam trochę pomysłów na zrobienie czegoś dla siebie. Mnie osobiście kusi napis "Stop Following Me". Być może pojawi się tu jeszcze coś w tym stylu.
Wracając do tematu. Do malowania użyłam najtańszych pędzli z chińczyka, które kupiłam żeby nie niszczyć więcej dobrych pędzli przy tego typu projektach. Nic się jednak z nimi nie stało więc spokojnie można malować czymś lepszym.
Pozostałości farby rozcieńczyłam z wodą i pochlapałam farbą. Na zdjęciach dobrze tego nie widać. Dzięki temu kurtka wydaje się bardziej znoszona. Na gwiazdkę nie wystarczyło mi już farby więc użyłam mazaka do tkanin. Moim zdaniem nie ma większego znaczenia czy użyje się farb czy pisaków, pod warunkiem, że wzór nie ma nakładających się na siebie kolorów. W tym przypadku lepiej sprawdzą się farby. Malując mazakami należy też pamiętać, że najlepsze jest jasne tło, szczególnie białe.
Do kołnierzyka dopięłam kilka agrafek, żeby było bardziej punkowo. Mam dla was ciekawostkę pionierką tego stylu jest Vivienne Westwood. To bardzo inspirująca postać, polecam trochę poszperać.
Czymże byłby post o kurtce bez playlisty. Ta tutaj jest jeszcze ciepła. To moje ulubione piosenki zespołu Green Day.

1. Back In The USA
2. Boulevard Of Broken Dreams
3. 21 Guns (ta koniecznie na słuchawkach)
4. American Idiot
5. Say Goodbye
6. Still Breathing