DIY: Cowgirl's jacket

Witajcie na dzikim zachodzie! Tutaj Z
Przybywam do Was z nowym postem o DIY. Przedstawiam mój sposób na podrasowanie klasycznej jeansowej kurtki. Wystarczy przyszyć do karczka jakiś szalony materiał. Ja akurat miałam pod ręką taki futerkowy w krowie łaty. Teraz wyglądam jakbym się urwała z westernu. Wstyd przyznać, ale nie widziałam wielu filmów z tego gatunku. Najwyższy czas to nadrobić ;)
Jednak mam dla Was coś dodatkowego- mini country playlistę.

1. Everly Brothers- Bye Bye Love
2. Tom T. Hall- A Week In A Country Jail
3. Carl Perkins- Blue Suede Shoes
4. Chris Stapleton- Tennesse Whiskey
5. Sam Hunt- Body Like A Back Road
6. Miranda Lambert- Little Red Wagon

Może Wy znacie jakieś fajne piosenki, które chcielibyście polecić? Posłucham wszystkiego (oprócz disco polo).
Do zobaczenia w następnym poście