Jak dotrzymać postanowień noworocznych?

Cześć. tutaj G.
Mimo że, rok 2017 nie był zły to na 2018 wymyśliłam sobie kilka postanowień, aby ten rok był jeszcze lepszy.
Moje najważniejsze postanowiania noworoczne to:
-czytać więcej książek
-pisać codziennie dziennik
-ćwiczyć i lepiej się odżywiać
-nie marnować tyle czasu

Pierwsze postanowienie wlicza również lektury szkolne, żeby nie było za trudno. Ja normalnie czytam dużo książek także nie powinno być źle. Myślałam, żeby sięgnąć po trochę bardziej wymagającą lekturę.

Z pisaniem dziennika będzie troche trudniej, bo zaraz brakuje mi motywacji i przestaję robić to co sobie zaplanowałam. Jednak przez cały styczeń udawało mi się pisać codziennie, także jestem dobrej myśli.

Trzeciego postanowienia nie trzeba wyjaśniać. Szukam sobie zdrowych przepisów i staram się trzymać ustalonych godzin posiłków.

***

Żeby trzymać się tych postanowień muszę codziennie się pilnować i szukać motywacji do działania. Dlatego opowiem Wam o moich sposobach, które pozwalają mi pamiętać o moich celach.
 Pierwsze co zrobiłam to spisałam wszystko co postanowiłam. Tak jest mi łatwiej pamiętać o wszystkim przy dalszym planowaniu. Nie trzeba planować każdej minuty życia, wystarczy zapisać albo po prostu wymyśleć kilka celów na dzień. Ja jestem dość leniwym człowiekiem,ale takie postanowienia wzbudzają wystarczająco motywacji żeby zacząć działać.
Jednak gdyby nie starczyło to zawsze można posilić się czymś z zewnątrz. Pisałam kiedyś post o inspirujących filmach. Można również dodać muzykę, która pomaga w ćwiczeniach lub nauce. Pomocne są też zdjęcia. Nie raz przeglądałam zdjęcia na Pintreście lub Instagramie żeby się zainspirować. Jeżeli lubicie czytać mogą też być książki. Pisanie dziennika, pamiętnika czy jakichkolwiek notatek pomaga w ogarnięciu życia i lepszym planowaniu.
To są moje sposoby.  Jeśli chcecie możecie wypisać swoje w komentarzu.
P.S. Ostatnio posty nie pojawiały się regularnie, wszystko przez moje lenistwo i brak chęci. Jednak mam nadzieję, że już niedługo wszystko wróci do normy.