DIY: Odnawianie mebli

Witam wszystkich tutaj Z
To DIY zrobiłam wieki temu i całkiem zapomniałam robić post. Jeśli znudziły Wam się stare meble może zainspirujecie się moim pomysłem. Moje meble były wybierane w pośpiechu i szybko zdałam sobie sprawę, że nie był to najszczęśliwszy wybór. Były zbyt ciemne do tak małego pomieszczenia. Jednak kupowanie mebli to drogi wydatek. Postanowiłam je po prostu przemalować.
Jak to zrobić? Po pierwsze trzeba umyć meble jakimś detergentem żeby je odtłuścić. Potem trzeba się zaopatrzyć w gąbki do ścierania, żeby je zmatowić. W przeciwnym wypadku farba nie będzie się dobrze trzymać. Potem można malować. Wybór farby jest bardzo ważny, najlepiej zapytać sprzedawcę. Pamiętajcie żeby zabezpieczyć podłogę folią bądź gazetami i to porządnie inaczej  naprawdę będziecie tego żałować. Ja przemalowywałam ciemne meble na jasne więc musiałam użyć aż 3 warstw. Komodę przemalowałam na zielono. A oto efekt: