Jesienne inspiracje- Najpiękniejsze Instagramy.

Hej, tutaj G. Dzisiaj pokaże Wam moje ulubione konta na Instagramie.  Oczywiście teraz wszystkie zdjęcia są w klimacie jesiennym, więc świetnie pasują do moich jesiennych inspiracji.





 Zoella

Jej nie mogło zabraknąć na moje liście, wiecie, że ona jest moją największą inspiracją. Wszystkie zdjęcia są piękne i oczywiście jesienne.

Instagram Zoella



kuklaa_

Ten Ig jest pełen ciekawych zdjęć w stylu vintage. Dla fanatyków mody retro, takich jak ja ten Instagram będzie idealny.

Instagram kuklaa_

nikkiinwanderland

Ona ma tak piękne zdjęcia, że nie da się tego opisać. Można czerpać z nich inspiracje. Nikki pokazuje też książki, które aktualnie czyta.

Instagram nikkiinwanderland


lookingforabura 

Ten IG jest podobny do poprzedniego, jednak różni się klimatem i u lookingforabura możemy znaleźć bardziej urozmaicone zdjęcia.

Instagram lookingforabura


To były cztery moim zdaniem najpiękniejsze Instagramy. Nie pisałam o nich za dużo, bo chciałam, żebyście sami ocenili. Jeżeli macie swoje ulubione Instagramy, które nie pojawiły się na mojej liście to piszcie w komentarzach. Chętnie je zobaczę