Jesienne klimaty- moje ulubione kanały na YouTube

Hello, tutaj G.
W jednym z ostatnich postów wspomniałam, że lubię wszędzie wprowadzać jesienny klimat. Mój Instagram i Pinterest są teraz przepełnione pięknymi zdjęciami w pomarańczowej tonacji. Jednak jednego z moich ulubionych social media jest bardzo ciężko zmienić tak aby pasował do mojej jesiennej estetyki. Po tytule możecie się domyślić, że to YouTube. Jasne, można przestać subskrybować wszystkich swoich ulubieńców, a zostawić tylko jesienne kanały, ale strasznie dużo z tym zachodu. Łatwiej jest wpisać w wyszukiwarkę nazwę twórcy i cieszyć się pięknymi obrazami. Więc uznałam, że polecę Wam dwa kanały, których właścicielki naprawdę kochają jesień i to co tworzą jest naprawdę piękne, a czasami nawet zabawne :)

Zoella



Tak, wybrałam do polecenia jedną z najsłynniejszych brytyjskich youtuberek. No, ale błagam. Jej drugie imię powinno brzmieć Autumn.

Na jej kanale możemy znaleźć haul, q&a, ale też wiele zabawnych filmików. Jej osobowość; wielka dawka pozytywnej energii i niesamowita umiejętność tworzenia pięknych rzeczy, to zastrzyk inspiracji i motywacji na te jesienne dni. Do tego Zoë uwielbia Halloween, więc na jej kanałach, głównym i z vlogami, możecie zobaczyć filmiki w tej tematyce.
Oto jeden z nich:


Zoë prowadzi także pięknego bloga, który, muszę się przyznać jest moją wielką inspiracją.

Zoella's blog

Emma


Ten kanał nie jest aż tak znany jak poprzedni, ale nie mniej warty zobaczenia.
Po raz pierwszy spotkałam się z tak pięknym stylem nagrywania filmów na YT. Emma wrzuca regularnie filmiki o lifestylu, np. lookbooki, q&a, morning routins i wiele innych. Można się zainspirować jej kreatywnością i delektować pięknymi filmami.
Na kanale Emmy można znaleźć inspiracje na każdą porę roku. Jednym z ostatnich dodanych przez nią filmików był " How to get into the fall mood.". Bardzo mi się spodobał i uznałam, że Wam go pokażę:




Te dwa kanały są moimi ulubieńcami jak do tej pory. Zachęcam też do zobaczenia ich Instagramów, które są również piękne, a co ważniejsze bardzo  jesienne.
Dzisiaj taki krótki post, ale bardzo mi się podoba. Ja osobiście uwielbiam posty tego typu, więc mam nadzieję, że Wam też się spodoba. Możecie napisać w komentarzach jacy są Wasi ulubieńcy z YouTube, chętnie poczytam.