Lista 5 świątecznych filmów do obejrzenia.

Hej, tutaj G. Wspomniałam, że uwielbiam oglądać świąteczne filmy. Nie znam niestety za wielu propozycji, ale mam zamiar znaleźć i obejrzeć jakieś nowe. Dlatego zrobię listę filmów, które już oglądałam i te, które chcę zobaczyć.

Kevin sam w domu

Klasyk, co mogę mówić. Mnóstwo ludzi ogląda Kevina w dzień Wigilii. Ja osobiście lubię ten film mimo pewnej brutalności. Bardzo fajnie jest mieć taką tradycję. Film opowiada o chłopcu, który musi obronić dom przed złodziejami. Zastawiając pułapki na włamywaczy, marzy, aby jego rodzina wróciła do domu.

Holiday

Również bardzo znany film. Opowiada o dwóch kobietach, które zamieniają się domami na czas Świąt. Poznają swoich sąsiadów i znajomych, przeżywając wiele przygód. Jest to bardzo fajny, lekki i zabawny film. Bardzo lubię go oglądać.


Artur ratuje Gwiazdkę

Przyjemna animacja nie tylko dla dzieci. Artur, syn św. Mikołaja postanawia sam dostarczyć zapomniany prezent. Po drodze przeżywa dużo przygód. Oglądałam ten film i bardzo mi się podobał. Ma taki fajny, wesoły klimat. 


Grinch- Świąt nie będzie

Chyba każdy kojarzy Grincha. To prawie symbol Świąt. Bardzo fajny film dla każdego. Opowiada on o Grinchu, stworze, który nienawidzi Świąt Bożego narodzenia. Mała dziewczynka o imieniu Cindy Lou Who postanawia, że postara się, aby Grinch pokochał Święta. Tyle osób mi polecało ten film i nigdy nie mogłam się za niego zabrać. Jednak mam ochotę go zobaczyć i pewnie w czasie Świąt go obejrzę.
(Tu Z. Oglądałam film i mimo, że nie jest on bez wad bardzo go polecam, szczególnie w święta.)


Elf

Zabawna komedia, którą można obejrzeć dla relaksu. Opowiada o Buddym. który został przygarnięty przez Świętego Mikołaja. Musi jednak opuścić Biegun, więc wyrusza do Nowego Jorku, gdzie przeżywa wiele przygód. O tym filmie słyszałam dużo dobrego, więc jest na liście filmów do zobaczenia.