DIY: Świąteczny case na telefon

Witajcie w moim kolejnym poście. Tutaj G i dzisiaj pokaże Wam moje ulubione, mega proste Diy. 
Będzie to przepiękny, mega prosty case na telefon. 


Do jego wykonania potrzebujecie:
-kartka zwykłego papieru,
-ołówek,
-czarny flamaster lub cienkopis,
-nożyczki,
-przezroczysta obudowa na telefon, 
-farby akwarelowe i woda.


1. Ja już miałam zrobioną inną obudowę, więc po prostu odrysowałam kształt mojego telefonu. Pamiętajcie, jeżeli odrysowujecie telefon, aby zostawić trochę więcej miejsca po bokach. 



2. Farbami namalowałam taki jakby chmurki... Szczerze, nie mam pojęcia co to jest, po prostu wygląda fajnie. 

3. Na tych namalowanych "chmurkach" narysowałam złote paski o wymiarach podanych na obrazku.
*Ten złoty pisak kupiłam w Empiku.


4. Zywczajnym czarnym cienkopisem napisałam "Merry Christmas".


I gotowe!


Wykonenie takiego case zajeło mi ok. 20 minut. Jest bardzo prosty w wykonaniu, a wygląda bardzo ładnie. Możecie zmieniać go jak chcecie, ogranicza Was tylko wyobraźnia.