Back to school/ Back to Hogwart DIY + naszyjnik fasolki


 Hello everyone! Z przyleciała na miotle!
Zaraz będzie szkoła. Masakra. Dla mnie nie ma lepszego sposobu na poprawę humoru niż stare, dobre DIY. Dzisiaj pomogę wam sprawić, by powrót do szkoły był bardziej magiczny.


1. Latające świece
Rolki po ręcznikach papierowych pomaluj na biało. Klejem na gorąco zrób ,,kapiący wosk". Wytnij kółka z tektury i przyklej do podstawy. Zrób prostokąty z tektury i zegnij po bokach tak, aby powstało coś na kształt skrzydełek. Przyklej je klejem na gorąco wewnątrz rolki na takiej głębokości, by zmieścił się wkład. Pomaluj całość na biało. Przewlecz żyłkę i gotowe.




2. Kubek Peter Pettigrew
Puszkę np. po kawie pokryj czarną farbą w sprayu. Pamiętaj, by zrobić to na polu bądź balkonie,  
bo bardzo brudzi. Po wyschnięciu namaluj szczurka białą farbą akrylową.
Jako organizer na przybory może służyć osłonka na doniczkę. Dla łatwiejszego utrzymania w nim porządku wystarczy włożyć do środka kilka rolek po papierze toaletowym.




3. Zeszyt do eliksirów (chemii)
Za pomocą akwareli pokryj 2 kartki kolorami, tak aby delikatnie się ze sobą mieszały. Mniej rozcieńczonymi farbami zrób zacieki  i popryskaj kartki. Do pomalowania okładki dobry będzie czarny cienkopis. Taśmą klejącą oklej grzbiet i brzegi. Możesz też użyć gotowych wzorów na okładkę z internetu i je wydrukować. Polecam okładkę ,,Historii Magii" do zeszytu do historii.

4.Pióro do pisania
Możesz użyć każdego pióra (ja wybrałam bażancie). Pamiętaj jednak, by miało dość grubą końcówkę. Obetnij ją i przyklej skrócony wkład do długopisu. Dla wygody możesz obwinąć końcówkę czarną taśmą klejącą.


5. Notes Potworna Księga Potworów
Na notes naklej futro. Dodaj samoprzylepne oczy. Z pianki możesz wyciąć język i/lub zęby.



6. Ołówek różdżka
Za pomocą kleju na gorąco ukształtuj swoją różdżkę. Ja zrobiłam swoją na wzór tej, którą miał Harry (11 cali, ostrokrzew, rdzeń z pióra feniksa). Pomaluj brązową farbą akrylową (ja swoją zrobiłam z braku gotowej). Na koniec zabezpiecz np. przezroczystym lakierem do paznokci.


7. Naszyjnik Fasolki Wszystkich Smaków Bertie'go Botta
Użyj modeliny i wyobraźni. Polecam tą firmy Fimo i Astra (to nie jest lokowanie produktu).