Piękne, pozytywne i inspirujące filmy.


Hej, tutaj G. Dla mnie dobry film to taki, o którym myślę jeszcze długo po seansie. Taki, który zmusza do refleksji i daje pomysł jak można ulepszyć swoje życie. Ja odbieram filmy dość emocjonalnie i naprawdę chce z nich wyciągnąć coś dobrego. Dlatego właśnie moimi ulubionymi filmami są takie, które inspirują mnie i motywują do działania.
 Takie, które wywarły na mnie najlepsze wrażenie mam zapisane w moim dzienniku, dzięki temu zawsze mogę do nich wracać. Warto mieć taką listę, ponieważ gdy nie ma się motywacji by przekopywać internet w poszukiwaniu czegoś fajnego to można poprawić sobie humor ulubionym filmem.
 Dlatego dzisiaj pokaże Wam listę najbardziej motywujący i pięknych dzieł, żebyście się mogli zainspirować.


 Sekretne życie Waltera Mitty





Ten film bardzo mnie poruszył. Uwielbiam go, dał mi ogromnego kopa motywacji.
Opowiada on o mężczyźnie, który prowadzi nudne życie, codzienność ubarwia wyobraźnia bohatera, która podsuwa mu niesamowite wizje jak mogłoby się potoczyć jego życie. Jednak Walter nic nie robi aby coś się zmieniło, ale pewnego nadarza się okazja. Bohater będzie musiał podjąć trudną decyzje czy  zaryzykować i wyruszyć na przygodę, która może zmienić całe jego życie.
 Dla niektórych ten film będzie zwyczajny, ale dla mnie jest on czymś niezwykłym. Pokazuje, że  zawsze można coś zmienić.  


Jak dogonić szczęście



Film opowiada o psychologu Hektorze. Mężczyzna próbuje pomóc ludziom, którzy są nieszczęśliwi. Z biegiem czasu uświadamia sobie, że jego własne życie go nie satysfakcjonuje. Postanawia wyjechać i odnaleźć definicję szczęścia. Przeżywając różne przygody, wyciąga wnioski i odkrywa niezwykłe rzeczy.
Film daje dużego kopa pozytywnej energii. Zainspirował mnie do wielu rzeczy. Sama idea poszukiwania szczęścia jest wystarczająca by podnieść na duch i zmotywować. Chyba też sprawie sobie taki notatniczek i spisze wszystkie rzeczy, które sprawiają mi radość.


Nietykalni



Ten tytuł jest bardzo znany. Film opowiada o przyjaźni Philippe i Drissa. Pierwszy to sparaliżowany mężczyzna w średnim wieku. Jest bardzo bogaty i ma córkę. Natomiast Driss to imigrant z kryminalną przeszłością. Co może połączyć tak odmienne osoby?
Sam film zaczyna się gdy Philippe daje ogłoszenie, że poszukuje opiekuna. Na to stanowisko zgłasza się Driss, który żeby otrzymać zasiłek musi udowodnić, że pracuje. Filipe zaprzyjaźnia się z nowym opiekunem i razem przeżywając wiele ciekawych sytuacji. 
 Uwielbiam go oglądać. Można go interpretować na wiele sposobów i otrzymać dużo pozytywnej energii. Dla mnie jest to film ukazujący jak silna może być przyjaźń bez względu na to kim się jest, oraz, że zawsze można znaleźć coś fajnego w życiu. Jakąś rzecz, sytuacje lub nawet osobę.


Jak zostać królem



Świetni aktorzy, fabuła i humor. Pokazuje, że można pokonać wszystkie słabości. 
Opowiada on historię przejęcia tronu przez króla Jerzego V. Albert ma poważny problem z jąkaniem się. Spotkał się już z wieloma specjalistami, ale żaden nie potrafił mu pomóc. W końcu natrafia na logopedę- aktora. To krótkie spotkanie wpłynie na przyszłe wydarzenia i pomoże Albertowi zostać królem. 
Kolejny film, który pokazuje, że można przezwyciężyć własne słabości i osiągnąć sukces.


 Był sobie Pies



Uroczy, przyjemny, a w pewnych momentach bardzo wzruszający film.
Film przedstawia historię psa Bailey. Brzmi niepozornie, ale naprawdę warto obejrzeć.
Historia zaczyna się, gdy mały piesek trafia w ręce chłopca. Kolejne sceny pokazują jak zmienia się życie Ethana. Po śmierci pies otrzymuje ciało innego szczeniaka, w zupełnie innym miejscu. Wtedy rozpoczyna się podróż i poszukiwanie Ethana.
Ten film  bardzo dobrze się ogląda. Fajna historia i urocze pieski.


Służące



Bardzo mi się podoba jak ten film jest nakręcony. Ma taki retro klimat. Akcja toczy się w latach 60 XX. Pewna młoda kobieta postanawia opisać historie kilku kobiet, które pracują u bogatych rodzin jako służba.
Film jest super. Przyjemnie się go ogląda i motywuje do działania i zmian, w sumie jak wszystkie, która dałam w tym zestawieniu. A dla mnie, że uwielbiam modę retro to wygląd ich ubrań to dodatkowy plus.


 Cudowne dziecko



Wspominałam kiedyś, że uwielbiam muzykę klasyczną? Nie? To Wam mówię. UWIELBIAM muzykę klasyczną. Wiecie, ludzie którzy grają na instrumentach wyglądają naprawdę szpanersko, szczególnie dzieci. Ten film jest o młodym geniuszu, który żyje na ulicy i próbuje odnaleźć swoich rodziców.
Jeżeli, ktoś lubi muzykę klasyczną i przyjemną historię to film dla niego. Oglądanie go poprawia nastrój i daje dużo inspiracji.

To były wszystkie propozycje. Pewnie niektóre widzieliście, ale zawsze jest fajnie wrócić do dobrego filmu. Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie spośród tych filmów. Do zobaczenia w kolejnym poście.