DIY: Soos Sweater, Gravity Falls

Cześć wszystkim!
Tutaj Z :) Powróciłam z martwych. Coś się ze mną nie dogadali tam na dole. 
Na wstępie chciałabym Was przeprosić za moją długą nieobecność (szczególnie G, bo wcześniej wierciłam jej dziurę w brzuchu, a potem sama zawaliłam sprawę).  Ale skoro przetrwałam ostatnie 2 miesiące pora wrócić do gry. 
Wspominałam już o kreskówce ,,Gravity Falls" w kilku innych postach  DIY. Znowu bardzo Was zachęcam do jej obejrzenia. Na pewno nie pożałujecie. Dzisiaj sweter wzorowany na koszulce jednego z bohaterów- Soosa Ramieza. Ten szczuropodobny gentleman pracuje jako złota rączka w  Chacie Tajemnic. Jest też przyjacielem Dipera i Mabel.
Nie wiem czy wrzucanie swetra w wakacje to dobry pomysł. Może ktoś zrobi sobie cosplay?
Jeśli chodzi o wykonanie to nie mam tu wiele do pisania. Szablon zrobiłam sama wzorując się na  tych w internecie. Materiał z którego jest zrobiony pytajnik najprawdopodobniej miał być przeznaczony na stół do bilarda.
Wstawiam tu listę rzeczy, które można robić na wakacjach inspirowaną Wodogrzmotami.
1. Laserowy paintball
2. Latoween
3. Minigolf
4. Rzucanie balonami z wodą
5. Łowienie ryb
6. Muzeum figur woskowych
7. Biwakowanie
8. Karaoke
9. Wesołe miasteczko
10. Nocne opowiadanie strasznych historii
12. Basen
13. Zrobienie swoich własnych skarpetkowych pacynek
14. Festiwal
15. RPG
16. Wycieczka po ,,turystycznych pułapkach"
17. Labirynt kukurydzy