Portugalia-kraina słońca


Ostatnio byłam w Portugali. To jeden z tych krajów, które bardzo chciałam odwiedzić. Po tej długiej zimie w Polsce brakowało mi słońca i ciepła. Co prawda nie zapowiadało się na wielki upał, ale i tak wzięłam trochę lekkich ubrań. Wylatywałam z Katowic i miałam lecieć 4 godziny. 
Pierwszy dzień  w Barreiro był na tyle ciepły, że mogłam założyć spodenki. Pierwszy i ostatni raz.
 Na tych zdjęciach wygląda jakby było ciepło, ale uwierzcie mi na słowo, nie było. 



Barreiro to miasto niedaleko Lizbony. W zasadzie można ją zobaczyć na przeciwnym brzegu rzeki Tag. Zwiedzając miasto znalazłam takie fajne płaskorzeźby Oprócz tego w Berreiro są wspaniałe widoki. Przechadzając się alejami nad rzeką z jednaj strony palmy, a z drugiej woda.
Jednym z miast, które odwiedziłam była Sintra. To małe miasteczko niedaleko Lizbony. Można tam zobaczyć piękne kamienice i zwiedzić pałac narodowy.







Uwielbiam kraje śródziemnomorskie. Piękna architektura, mili ludzie i wspaniałe jedzenie. W Portugalii byłam pierwszy raz i tak mi się spodobało, że nie chciałam wracać.
Tutaj mam trochę zdjęć Lizbony .